Varenda jävla natt !

Kan inte sova. Det bubblar i min mage. Den här gången av lycka, ÄNTLIGEN ! Det känns som det var ett tag sen. Skulle köra en vild chansning på 3 år sen som det bubbla av lycka senast. Så det var bannemig på tiden ! Anledningen heter: LONDON!
japp, förhoppningsviss blir det London 22-25 April. Och ni som har koll på sakero ch ting så vet ni att jag fyller år den 24 April så det betyder att jag firar min 18 års dag i jordens underbaraste stad! Och jag som inte trodde att man kunde slå 17-årsdagen då jag var på konsert men attans rö det gick.

okej, nu ska jag försöka sova. Kanske drar ut stackars lillasyster i snön i morgon så hon får agera lite fotomodell. Fast bara om det är sol.

Go natt! <3


Kommentarer
Postat av: e som rabarbEr

ååå älskade bästa london!! ta mej med dej hannnaaa! så kär i staden med stort S! <3

2010-01-17 @ 15:30:02
URL: http://elleeens.blogg.se/
Postat av: Johanna <3

Fick du ledigt alltså eftersom du bokade? =D

2010-01-19 @ 18:22:27
URL: http://johannasvallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

post:

Trackback
RSS 2.0