Lördag kväll

Just nu är jag sjuuuuuukt förbannad! Jag och Ellen skulle på bio och kolla på i taket lyser stjärnorna men nejnej vi gick ner på stan för att få biljetter vid halv sju ( för det gick inte att boka på internet) men så fanns det 2 platser kvar bara det att dom inte var brevid varandra så vi ville inte ha dom så han sa att vi skulle komma tillbaka kl 21.15 och se om det var några avbokningar eller om någon hade missat tiden. Sen skulle vi till pappa grappa men där var det naturligtviss fullt så vi hamna på gu va gott.... kankse inte det vi hade plannerat precis. Men där satt vi i två timmar och vänta för att se om det fanns några biljetter vid kvart över nio tror du att det fanns det? NEJ! så det blev ingen jävla film och den som jag hade längtat efter hela dan! Lite förbannad jag är ! Så vi hyrde lite filmer och köpte godis istället.
Men någon dag ska jag fan se den där filmen!

Nu är jag arg och trött så nu ska jag sova lääääänge för i morgon måste jag börja med matten för det är prov igen nästa vecka LYCKA TILL! : /

puss och god natt ! <3

Kommentarer
Postat av: ellendrartillfjällenfesthelakvällen

mihi trevlans ändåå :D<3

2009-02-01 @ 11:55:01
URL: http://elleeens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

post:

Trackback
RSS 2.0