Stan och lunch med Pappa

Hej hej idag blev jag först väckt av mamma som sa att hon och Frida skulle till affärenoch handla men efter det somna jag om igen till pappa ring och fråga om jag vill komma ner på stan och kolla på skidkläder. Och jag vill gärna ha skidkläder så det var bara att kassta sig upp och börja göra sig iordning. Men fasen va snabb jag var! typ 10 min eller nått tog det och det måste vara som en rekord eller nått.
Sen träffade jag pappa och vi gick och kollade lite i alla sportaffärer men jag hittade inget. Så nu vet jag inte vad jag ska göra åt min skidkläd situation. Efter det gick vi och åt lunch på O'lerys och det var as gott! Jag åt nått med mossarella och vitlöks bröd och pappa tog en sallad. Sen gick vi hem och städade för snart kommer det folk hit (Dom som ska med till fjällen)

Så nu måste jag göra klart här men kanske skriver senare idag eller inatt pusspuss <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

post:

Trackback
RSS 2.0