shit!

Åh det är sjukt jobbigt nu. Jag vet ingenting och jag har matte prov om en timme och jag sitter hemma.
Jag gick inte till skolan idag för jag mår inte så bra. Så jag var hemma och går till matten istället vid halv 4.
Kanske inte vad jag känner mest för just nu. Nyss drack jag varm o´boy med grädde inte ens det var gott.
Jag vet inte heller hur jag ska göra för att det ska bli bra eller hur man får göra. Och jag känner mig hel dum och grymt elak hela tiden. ja, jag vet inte hur jag ska göra för att få allting bra igen som det var i september eller augusti.
Kankse det är sommaren jag längtar efter eller är det djupare en så?
Jag jag vet inte men en sak vet jag och det är att jag måste gå nu och skriva det där j*vla matteprovet och när jag kommer hem måste jag börja med Engelskan för där har jag lite att göra också - JAG HINNER INTE MED!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

post:

Trackback
RSS 2.0