Men tja!

Dagen har spenderats med Malin. Vi var och åt på mc donalds dock inte så gott som jag hade hoppats.
Det börja med att han i kassan snodde mina pengar. Jag skulle betala 65 kr så lämnade fram 70 men fick inget tillbaka.
Sen när jag skulle äta var hamburgaren jätte pepprig så det var inget gott.
Sen gick vi hem till Malin igen och fota lite i dag med. Gjorde om lite bilder också eller en bild tror jag det bara blev men den kommer här nedan.
Men jag har inte så mycket att skriva om.. eller ajuste vi spåde varandra också så ni är välkommna på bröllop inom en snar framtid ;) Snart kommer Malin hit och så blir det att sjunga sing star för hela Sverige.
pusspuss



tvillingar??

juste jag har ont i magen också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

post:

Trackback
RSS 2.0