Måndag

Blääää! Måndagar är sjukt tråkiga och ändå trodde jag att det skulle bli bra bara för att vi  skulle göra efträtter i köket men icke! Det var knappt gott. Och så är jag stenförbannad på att jag inte fattar ett tal i matten som säkert är det lättaste i hela ekvationvärlden. Och i morgon har jag storkök och efter det omprov så jag kommer ju va helt sjukt trött efter och då kommer jag ju fatta nada igen! ÄR DET INGEN SOM FÖRSTÅR DET?? åhh jag blir galen på mig själv, på matte, på snorungar på bussen, ja på allt! och på att jag har en knöl eller liknande i örat så jag knappt kan lyssna på musik i mina hörlurar... + en sak till JAG HAR BÖRJAT SÄGA "SJUUUUUKT" lite fjortis varning eller nått där va. - åh gud nu höll jag på att skriva va med h i slutet (spärra in mig NU! ) nej nu ska jag söka hjälp för mitt dåliga IQ i mattematik och mina akuta fjortis beteenden. write agian later if you have luck! kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

post:

Trackback
RSS 2.0