Malodifestivalen = Caroline af ugglas


TJA!
Jag är nog fasen inte ensam om att tycka att Caroline af ugglas var det bästa i melodifestivalen igår kväll.
Iallafall vet jag att jag har min kusin på min sida ;) Men i alla fall hur bra var det egentligen? inte speciellt bra tycker jag.
Och sen det här med dom nya reglerna. Att dom ska dullera och en internationell jury - Hallå varför? Liksom ta dom 2 som fått flest röster till globen och dom 2 näst bästa till andra chansen. Så, klart!

Men jag tyckte nog att Caroline af ugglas var bättre än tillexempel Emilia. Sen tror jag att folk inte tycker om hennes röst så mycket men den är ju såå häftig! och texeten så bra! Åhh... .jag blir galen! Nej det blir nog inte så mycket mer melodifestival för mig i år. Eller finalen kankse..

puss och kram 

Kommentarer
Postat av: bästasteellen!

Hon var ju sämst!

2009-02-08 @ 13:44:56
URL: http://elleeens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

post:

Trackback
RSS 2.0