Kan man få behålla allt?

Om jag hade en kamera skulle ni få se mer bilder på bloggen men eftersom att jag köpte moppen har jag inte råd med en underbaring just nu. Så om det är någon där ute som vill åka moppe i sommar så kan ni få köpa min?
För jag vill verkligen ha en kamera men det får bli när moppen är såld.
Annars om någon har vunnit på lotto så är det fritt fram att köpa en systemkamera till mig så jag kan få behålla min baby ett tag till (A) Men va då liksom jag åker med den på sommrarna och det är ju typ bara 4 månader om året ( Snabbt räknat Hanna) Så vad ska jag med den till? Men det känns så sorligt att sälja den för jag har ju bara haft den i 3 månader eller nått. Men en kamera ju! Det skulle ju va jätte roligt året runt.
Jag vi få se hur det blir kanske jag kan få ett jobb och spara till kameran eller nått.
Puss på alla puss på kamera och super PUSS på moppen min! <3<3<3



Kommentarer
Postat av: Kladdat på pengar

SV: Jadu, i mitt fall var det kombinationen "Jobb+för mycket ledig tid+kontakt med kontanter+folk som skrivit på dem+stor frustration över min personliga blogg" = kladdatpapengar.blogg.se. Typ :)







Har du någon gång skrivit något på en sedel? Kanske känner du igen någon av pengarna jag lagt upp? Kommentera gärna och berätta om dina erfarenheter om texter kladdat på pengar.

2009-02-02 @ 17:33:34
URL: http://kladdatpapengar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

post:

Trackback
RSS 2.0