Jag vill veta vad jag vill..

Jag vet inte vad jag tycker eller vad jag vill. Jag vill göra något annat men vad vill jag? Och om jag skulle göra det jag tror jag vill, IT-media så skulle jag ju få gå om ett år kanske och jag vet inte om det är värt det? Liksom ta studenten med syrran min känns ju lite depp och off. Nja vad ska jag göra åt saken? några förslag? Nej jag tänkte väl det....
Eftersom jag aldrig gillat skolan och bara väntar på att det ska vara över ska jag då gå ett extra år då? Låter inte speciellet rimlgt eller hur?

Nej men idag har jag varit i skolan och haft idrott och engelska det var ovanligt tråkigt. Engelskan var riktigt tråkigt och det brukar jag tycka är ganska rolig. Jag hade förberett mig på en redovisning i två veckor men den blev det ju ingenting av.
Nej det blev att göra ett test på nationella proven i att skriva. INTE ROLIGT.

På idrotten såg vi en skit äcklig film. "super size me" så det blir ingen mc donalds för mig på ett bra tag. För er som inte vet vad det är så är det som en dockumentär där en kille från USA ska äta mcdonadls i en månad och se hur han mår efter. Och det slutar med att jag nästan får en hjärtingfarkt och efter en månad säger läkarna att hans lever aldrig kommer bli som den var innan. Han kommer inte heller kunna få tillbaka sin bra from som han hade innan. Så nej, det blir ingen mcdonadls på ett ta för mig..

Nu ska jag snart se klart Let´s dance och sen blir det "samantha who"

Kommentarer
Postat av: Emma Olsson

svar: ja han ser skit bra ut. ;)

2009-02-07 @ 08:53:04
URL: http://emmapung.blogg.se/
Postat av: Tilda

sv: hon har ju sagt i flera intervjuer att hon egentligen skulle vilja skriva om mer seriösa saker och inte vilket läppglans hon använder, men hennes läsare är mest intresserade att läsa om sådant.. kul att du tyckte om min blogg med! :D du har också en fin blogg! :)

2009-02-07 @ 16:26:26
URL: http://tildasander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

post:

Trackback
RSS 2.0