HEJ!

hej alla fans
malin som gästbloggar!
eh ja.
jag är typ intressant. asså egentligen (ijenkligen)
sitter hos hannahhh nurå. räätt chill.
eller asså, jag är ju rätt chill. om hanna är chill är ju diskuterbart.
men ja.
vi ska ju inte förolämpa henne i hennes egen blogg, kanske.
det kan ju verka elakt. eller nåt.
he-heheh..he.
ja.
ja.
ja.
ja.
(bara för att reta hanna för hon tycker inte om när man skriver "ja", eller nåt.
hon är ju så jävla otydlig så ja fattar ju ingenting)




TYP.
ha en jävla bra dag då kompisar.
simma skitlugnt nurå. vi vill inte ha några jävla döingar här sen.
typ drunkna inte eller nåt. bra. tack.
puss!


Jag. i sällskap av eran idol (antar jag eftersom att ni läser hennes blogg).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

post:

Trackback
RSS 2.0