Är det vår nu?

tja jag vaknade för ungefär en timme sen och det är vääääldigt tidigt för att vara mig. Men när jag satt mig här i soffan och skulle logga in på bloggen hörde jag fågelkvitter utanför! va?! är det vår nu ÄNTLIGEN!!!? Det kan vi ju hoppas på och att det inte kommer någon mer snö förutom i kläppen dit jag ska om några dagar. Men det är ju klart, jag sa ju förra helgen också att det hade blivit vår men då kom det bara mer snö  dagen efter. Men nu attans ska här bli vår och senare idag ska jag träffa pappa på stan och köpa en ny skidjacka ! Ikväll kommer malin hit och vi ska väl kankse se lite på melodifestivalen för det är ju Norrköpingsbor med idag !

Men jag skriver nog senare och lägger in en bild på nya jackan och kankse örhängerna som jag köpte igår :) puss hej!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Aw okej ;> Hur är det med dig?



Fin blogg :D

2009-03-02 @ 13:23:30
URL: http://cissibjurholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

post:

Trackback
RSS 2.0