okej förlåt igen.

Okej okej okej okej jag har inte skrivit på sjuuukt länge men du, jag har faktiskt annat att göra! Som tillexempel att gå upp på morgon och ta mig till praon! Som för övrigt heter pappa grappa prnova!
annars har det ju inte hänt så mycket bara det att jag fyller år på fredag !! yey. så det kommer bli en bra bra dag. Först är det nationella prov (dock inte så roligt) Sen till praon där det är sista dagen då. Sen på kvällen ska jag ut med la familja och äta på resturang och sen bär det av till skadia teatern där ELDKVARN spelar! as bra kommet det att bli!

Men okej nu SKA jag börja med matten för i morgon är det (till er stora förvåning) pmprov i matte - Men hallå det har ju aldrig hänt förut så det så!

jag ska försöka hinna med att blogga lite mer och jag tror att det kommer ske för jag börjar ju skolan på måndag och har jag inget att göra då eller helt enkelt inte orkar brukar jag slänga in ett inlägg eller 20 st.

puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

post:

Trackback
RSS 2.0