-Hanna



Årets julklappsönskelisa är redo och klar!
Det är nästan ett rekord förutom när jag
var 5 år och skrev den (eller ritade den)
i januari.
Men högst upp på listan är (såklart) en
KATT!
Sen kommer en systemkamera.
Men jag tror inte att jag kommer
få nått av dom för en katt är
inte på tapeten i det här huset kan jag lova.

Annars idag har jag först varit med Ellen
på Media Markt och sen träffa jag min kusin och
vi så på SATC- filmen.
Dock inte lika bra som första gången.
Malin var här en stund också.

Nu är klockan 23.15
Nej,vänta, 23.16 och jag gör absolut
ingenting.

I morgon blir det att plugga.
Grattis Hanna!
Nej men vi har fått en ny svenska lärare
som tydligen ska ha in sin uppgift på måndag
fast det är lov.
Men men det är väl bara att göra det.

puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

post:

Trackback
RSS 2.0