-Hanna




Tjenna idag städar jag.
Inte lite trist det är då..
Men med lite P!nk på högsta volym
så går det ganksa bra i alla fall.

Idag ska jag inte f´göra mer än att städa hela
huset. Kan ringer någon senare men det
får man se hur det blir med det.

Ja, usch i morsse var jag ensam hemma och
det är fan det värsta jag vet och framför allt
när man har sett en läskig film för några dagar sen.
usch ja.

Ajuste idag kanske det ska snöa!
Hoppas jag på i allafall!
Det är ju alltid lite mycsigt med snö
men jag tror inte det kommer stanna på marken
kankse är lite för varmt för det fortfarande.

Men nu är ju kl bara 12.45 så det blir nog
att skriva några rader senare också
tills dess puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

post:

Trackback
RSS 2.0