-Hanna



Tjenna..
Idag har jag träffat Malin och vi har varit på stan för att hitta något
till mamma.
Visst jag hitta någon men inte det jag skulle.
Kan tyvärr inte skriva vad det är  i fall hon någon gång skulle komma på
hur man går in och läser bloggar.
Men kanske jag kan avslöja efter det 6 november.

Nu är det ju halloween och det är absolut inte min
favorit tid på året.
Det är ju bara sräkfilmer på tv och det är det värsta jag vet!
Mamma och pappa är på party och det var väligt vackra
när dom lämnade huset.
Pappa var dracula och mamma var häxa.
Har du tur kankse det kommer in en bild på dom senare.

Men nu är malin så jag känner att jag måste umgås lite med
henne nu eller? xd

ajja hörs någon dag <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

fotograf ellen ;D

2008-11-02 @ 11:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

post:

Trackback
RSS 2.0