-Hanna


SAKNAR SOMMAREN!

oj det var visst en sund sen jag skrev
men jag hinner inte.
Eller lite kanske jag hinner men jag glömmer.

Idag har jag jobbat med hotell uppgiften så
den är nästan klar nu.
Annars har jag idag varit med Ellen en stund
men sen skulle hon basta så jag åkte hem och
bada sen såg jag på film.

I morgon blir det att ha hotell hela dagen
kankse inte det mest uppiggande en måndag
men sen ska jag hem och städa så att jag kan tjäna ihop lite
pengar till julklapparna.
och jag vet att det verkar lite bortskämt med att få en liten
peng för att städa i hemmet men det bryr jag mig inte så mycket om'
för jag brukar faktiskt städa gratis i blad också!

Men nu ser jag på Tv
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

post:

Trackback
RSS 2.0