-Hanna



Fotograf Ellen svensson :) <3

Gick upp jobbigt sent idag och känner där med att
jag inte kommer hinna allt som jag ska idag.
Skulle först jobba med hotell uppgiften och
sen matten men jag tror det blir bara hotell
idag och sen får jag jobba med matten skit mycket
imogron och gå på mattestugan på tisdag.
Låter som en mycket bra plan tycker jag.

Ja, igår var ju Malin här och det var en viss
idé torka ett tag innan vi börja dansa loss.
Resultatet har du i inlägget nedan.
Men sen gick hon hem och jag kolla på
vänner ett tag och sen var det
läggdax för mig men då var ju kl typ halv tre
eller nått så det var ganska dax.

nej men nu måste jag börja med det jag ska
så det blir klart snart
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

post:

Trackback
RSS 2.0