- Hanna

image2

hej.
Här händer det i mycket .
sitter här och ska börja att träna lite glossor.
tråkigt värre!
var på skolan i förmiddags för att hämta bökerna.
där var det ganska dött. bara miniorerna som satt och åt
mellis :P Sen var jag hos tanläkaren och skulle hämta mer
gummisnoddar till tandställningen.
Det gick väl också bra. så som du kankse ser så händer det
ingenting här.

Igår så träffade jag ellen och emma :D Det var grymt roligt!
Vi gick till domken och lite så. OK gick vi till också.
Mycket smarigt!
När vi kom tillbaka till emma så sjöng vi sing star b.la

Egentligen ska jag plugga engelska nu men det går inte så bra.
Kommer liksom aldrig igång.
Väntar på att ellen ska ringa också men jag tror att hon är och dansar.
Emma har iallafall möte i stallet.
Så henne ska vi träffa ikväll.
Men nu ska jag gå och äta och sen ska jag ta tag i engelskan.
Hejdå. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

post:

Trackback
RSS 2.0