- Hanna


 

image1



Hello.
Har precis vaknat och när jag kom upp
såg jag att det var massvis med snö ute :O
- Inte roligt!
Idag kommer jag inte göra så mycket,
bara åka till mormor och morfar kl 1.
Där ska vi äta lite mat. Väldigt gott ska det bli,
för min mormor gör världens godaste mat
vill jag lova!

Efter det vet jag inte vad jag ska hitta på.
Jag ska i alla fall inte ut och leka i snön!
Fy F*N va kallt!
nej nej det får bli att sitta inne för min del, kankse
kolla lite på vänner en stund, Det är ju alltid roligt

Nej, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer och
så måste jag gå och göra mig i ordning nu, så
att jag inte missar bussen.
Kanske skriver lite i kväll också.


Ha det super! <3


 



Tjolång.
Nu har jag kommit hem igen.
När jag skulle åka hem såg jag att frida hade fått med sig
mitt busskort hem, (hon hade åkte hem en halv timme tidigare)
Så då fick jag gå hem!
På väg hem "råkade" jag träffa min pappa i huvet med en snöboll.
Så han drog mig upp för pulka backen och sen hela vägen ner ;O
Skaplig jobbig hem väg vill jag lova.

Men nu är jag hemma och ser på film,
star wars är på Tv, fast nu är det reklam.
Det är ingen bra film men det är roligt att se på.
Jag fattar inte så mycket men pappa får sitta och berätta
vad det är som händer och va det är för konstiga "människor"

- Nu börjar det 
 Good bye!

                      


                                                                                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

post:

Trackback
RSS 2.0