- Hanna

Hejsan då har man en blogg igen då.
Kan ju säga att det inte är första gången.
Innan har jag haft nogg och grejjer men jag har liksom aldrig
orkat bry mig om att skriva.
Men nu tänkte jag att det skulle bli av.

Dagen har spenderats med malin vi var på maxi.
där köpte vi lite grejjor som tillexempel hårfärg till malin.
Det blev, eller skulle bli ljusa slingor i underhåret.
Men när vi var klara med färgningen syntes det inte speciellt mycket.
jo föresten en liten slinga syntes.

Nu sitter jag bara här och lyssnar på musik, och inte gör speciellt mycket.
har precis ätit leons :) gött gött.

Annars har man ju påsklov förövrigt.
Mycket uppskattat men det blir inte mycket lov av skiten.
För det kommer bli mycket att plugga till nationella proven näst nästa fredag.
I engelska äre då. 
inte speciellt mysigt om jag får säga det själv. Eller det är ju bättre än matte som
kommer i April. :( Jag är övernervös för det.

Oj nu ser jag hur mycket jag skrivit :O hur har du orkat läsa? 
Man ha det underbart tills nästa gång jag skriver något intresangt.
För jag ska verkligen komma ihåg och orka skriv här då mycket som möjligt.

Men som sagt ha det bäst vännen <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

post:

Trackback
RSS 2.0