Torsdag kväll



Sitter här hemma nu och kollar på Forever21.com och hittade den är tunikan/klänningen och det känns som att det är ett sånt här läge som man bara måste ha.
Så jag har börjat tjata på pappsen nu men det ända han har att säga är att jag betalar inte med han kort.
nja det kankse inte blir något då men varför kan man aldrig hitta något sånt här som man vill ha på stan?
Kan inte typ H&M hitta på något vackert och rolig som man bara vill ha?

ja, sen kom jag u hem från matten och det gick väl ganksa bra men jag tänker inte säga att provet kommer gå bra den här gången för då kommer det gå åt helvete.
Men men det är väl bara att göra och se hur det gå i slt änden.

I morgon är det idrott men eftersom att jag har varit sjuk ett tag ska jag inte vara med för det är ju bättre att bli helt frisk direkt. På eftermiddagen blir det engelska och redovisning och det kom jag på för 2 timmar sen men som tur va var jag klar med uppgiften så det var bara att plugga in allt i huvet.

Men nu ska jag kolla på mer kläder! :D Har du tur kankse jag lägger upp lite mer senare eller i morgon .

puss och god natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

post:

Trackback
RSS 2.0