Söndag

Japp mina vänner fortfarande sjuk.
Känns inte alls speciellt bra måste jag säga. I morgon blir det ingen skolan utan det blir att vara hemma och sova och se på film hela dagen lång.
Funderar starkt på att köpa desperate housewives 3 för jag är så förbannat suger på att se de gammla avsnitten och dom är ju fan bäst när man är sjuk. och för att göra det lite sjukare och mysigare kanske bara kankse jag ska trycka i min lite popcorn oxå eller vad tycker du?
Men det värsta är ju att jag måste ner på stan då och det kankse inte blir så bra om jag träffar någon jag känner och inte är i skolan . Annars finns det ju att ladda ner men det funkar inte :(
så jag får väl lägga 500 spän på det då.

Idag har jag som sagt bara sätt på film för det mesta eller Eva och Lövet var här i morser och fika trevlig trevlig bara det att sjuka familjen låg i pymas i sofforna när dom anlände. Men det gick väl bra ändå vettja.

Nej nu ska jag gå och bli frisk så kankse jag skriver när jag vet om jag kommer överleva eller inte xd ( så dramatiska ska vi inte vara ) puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

post:

Trackback
RSS 2.0