-Hanna

åhnej! Det var väldigt länge sen jag skrev här ser jag! INTE BRA!
Julen var väl som den brukar stress.
Men jag fick en hel del saker som t ex. SING STAR ABBA!

  • Presentkort på MQ
  • cd - Amy mcdonald
  • Nåt badsaker
  • halsband
  • smink
  • spetleginns
  • björn gustavsson filmen
  • tröja
  • En för stor tröja som jag fick köpa nya tröjer för pengarna
  • pengar
  • veckorevy premunation
  • örhängen
  • och mer pengar

jag tror jag har fått med allt nu.

Annars har jag inte gjort så mycket.
Nyår var väldigt sillsamt medc malin och nella i huset.
Vi åt sjöng sing star och bara hade det trevlans.
Tolvslaget blev lite stressigt och våldsamt när vi inte fick loss korken
på flaskan men tillslut ordnade det sig med.

Ja och idag har jnag sovit länge och bara tagit det lungt men
eftersom att jag kom på att det är ett till omprov i matte på torsdag
var det kankse dags att börja plugga så det är det jag gör nu..

puss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

post:

Trackback
RSS 2.0