-Hanna

Caio. (Blev det där rätt)
Jag är inte speciellt italensk av mig så det är kankse ingen ide att
försöka sig på ett italenskt ord.
Idag har jag varit i skolan 3 timmar och sen var det slut så jag gick
hem för att sova men ICKE det gick ej.
Mamma hade sina klasspolare här och det är inga som håller tonerna
inne. Men när dom hade vandrat iväg somande jag och vaknade alldelse
försent och fick springa till frisören för japp där har jag varit idag med.
Och jag ska väl inte säga att jag är helt missnöjd men fluffet är ju
fortfarnade kvar och jag ser fortfarande ut som Gustav vasa.
Men nästa gång rakar jag av håret eller nått.

Men nu ser jag på Tv och tro det eller ej så är det inte VÄNNER idag
utan jag ser på Just my luck. Kankse inte den mest underhållande
filmen, faktiskt ganksa tråkigt men jag har ju lite snack i backrunden
medans jag skriver här.

Ja imorgon har jag sovmorgon och börjar kl 12 men jag vet inte om jag
ska gå på sista lektionen för lismedelkunskap är inte en upplyftande lektion
precis. Men jag får se hur det blir av det.

Men puss puss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

post:

Trackback
RSS 2.0