- Hanna

Heej
idag känner jag mig jätte duktig
för jag har lyckats fixa bloggen
lite själv utan man goda vän malins hjälp.
Jag har fixat en ram till bloggen och så har jag lyckas
få in en ipod vid sidan här på menyn där jag har lagt in
lite musik som jag tycker är bra.

Så den kan du ju lyssna på medans du läser.
Annars idag har jag inte gjort så mycket bara
varit hemma med nella och frida.
Lite senare på dagen var jag och Frida på Mcdonalds.

För en stund sen såg familjen på " Hem till midgård"
och det är ju så sjukt äckligt. och jag fattar inte att men kan
komma på något så sjuk när man skriver manus till såna
serier.

Man nu ska jag snart kolla på någon film.
puss hej! <3

Kommentarer
Postat av: anna

svar: ja kent är underbara! tyvärr vann de inget.

2009-01-17 @ 23:55:38
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

kent är grymma, men de vann tyvärr inget =/

2009-01-17 @ 23:56:59
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

post:

Trackback
RSS 2.0