-Hanna

Jaha då har man avslutat ett till parti i TP med familjen.
Men det är inte så kul att spela med några som fuskar så
att man inte vinner! Jag hoppas att två grisar i familjen känner
sig träffade.

Annars idag har jag varit med pappa på stan och köpt byxor.
Det blev ett par från gina som var lite ljusa och mörka.
Det ända jag inte gillar med dom är att det liknar lite
dom dör toxic trycket som dom hade för ett tag sen men
det kan jag väl vänja mig vid eller nått.
Sen har jag hittat ett par skit snygga chinos som jag
jag köpa när nästa studiebidrag kommer.
Men jag ska först köpa en plattång.

Nepp nu ska jag gå och umgås med mina fuskisar till familj

puss hej! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

post:

Trackback
RSS 2.0