- dax för semla vettja!



Åh semlor! Det är banne i mig snart att trycka i sig en sådan tycker jag nog.
När jag kom hem i dag hade mamma eller pappa varit och köpt det men jag har så förbannat ont i magen så det får bli lite senare.

Idag har jag sett att jag har fått väldig många komentarer eller det är väldig många för mig iallafall.
Och det tycker jag är jätte roligt att läsa och svara på.
Så nu har jag bestämmt mig att jag ska ta bloggandet lite mer på allvar så att jag har något mer att göra på min fritid för jag gav ju upp teater karriären i tisdags.
Det som är problemet är att jag vill ha något speciellt att skriva om. Några förslag?
annars blir det gärna att man bara skriver om sina dagar och det kan ju bli lite långtråkigt mot slutet.

Nej, nu är det dax för årets första och för hoppningsvis inte det sista semlan
take care honey <3

Kommentarer
Postat av: ellen =)

När man talar om det så ;D

2009-01-18 @ 17:55:26
URL: http://elleeens.blogg.se/
Postat av: SveaJ

sv: Ja, de är de verkligen :(

2009-01-18 @ 20:11:56
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

post:

Trackback
RSS 2.0